تخفیف ویژه عید نوروز

| از امروز تا 10 فروردین

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

از اینکه ما را برای عضویت و خرید انتخاب کرده اید باعث خوشحالیم ماست . مجموعه ما در جهت ارائه خدمات بهتر و شفاف به کاربران و مشتریان عزیز چارچوب و قوانین و دستورالعمل های عضویت ، خرید و استفاده از محصولات سایت در زیر خدمت شما ارائه می کند. عضویت و خرید از سایت و استفاده به هر شکلی از خدمات مارکت متد به منزله مطالعه و تایید قوانین سایت است. امید است بتوانیم در کنار هم برای پیشرفت و رشد همدیگر موثر باشیم. نکته مهم : در صورت واریز هرگونه مبلغی به حساب مدیریت سایت مارکت متد، شخص واریز کننده تائید مینماید که قوانین سایت و گروه مارکت متد را خوانده و با همه موارد آن موافق است.

از اینکه به مارکت متد اعتماد کرده‌اید و برای خرید دوره های خود، ما را انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم و می‌کوشیم که در ارائه خدمات، بهترین باشیم.
قوانین فروش دوره در مارکت متد
کلیه دوره هایی که در مارکت متد برای فروش قرار میگیرند تضمین کیفیت و قابلیت اجرا را دارا میباشند.
خریدار دوره متعهد میشود به هیچ وجه دوره خریداری شده را در هیچ کجا و تحت هیچ عنوانی منتشر نکند و در صورت مشاهده این امر توسط مراجع قانونی قابل پیگیری میباشد.
کلیه قیمت های دوره ها با توجه به ارزش محتوا و هزینه های تولید و جانبی در نظر گرفته شده و مارکت متد متعهد میشود نهایت انصاف را رعایت نماید.
دوره فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمیشود.

پس از خرید و ثبت نام دوره ها و مشاوره ها به هیچ وجه امکان استرداد وجه میسر نمیباشد.

حق کپی رایت تمام دوره ها برای مارکت متد و مدیریت آن محفوظ است.

کلیه دوره های خریداری شده توسط کاربران بصورت مادام العمر در دسترس آن ها قرار خواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه مشکل کاربران میبایست از طریق تیکت پشتیبانان سایت را در جریان قرار دهند.

پاسخگویی به مشکلات کاربران حداقل 24 ساعت زمان لازم دارد.

مارکت متد هیچگونه مسئولیتی در قبال شکل استفاده دوره ها ندارد و تمام مسئولیت بعهده خریدار میباشد.

در صورت پرداخت هزینه خدمات یا دوره های مارکت متد چه بصورت آنلاین و یا کارت ب کارت، مبلغ به هیچ وجه عودت نخواهد شد و هرگونه پرداخت به مارکت متد به منزله تائید این قوانین میباشد.همچنین این قوانین حاکم بر تمام گروه های تلگرام مارکت متد هم میباشد.

در صورت خرید و ثبت نام هریک از دوره ها و وقت های مشاوره کاربر با این توافقنامه موافق است و موظف به رعایت قوانین جاری این سایت میباشد.

عودت وجه در خصوص دوره و گروه واردات به هیچ وجه امکان پذیر نمیباشد و در صورت صلاحدید مدیریت سایت، حداقل 6 ماه برای استرداد وجه زمان لازم است.

لفت دادن از گروه های خصوصی و  آموزشی به منزله انصراف تلقی میگردد و در صورت چنین عملی، هیچ گونه استرداد وجهی صورت نخواهد گرفت.

در صورت وجود مشکل در دوره هایی که به صورت کوچ ارائه میگردد، کاربر پس از ارسال مشکل و شرح کامل آن به مدیریت سایت میبایست منتظر تصمیم نهایی و رسیدگی از جانب مدیر سایت باشد.

بدیهی است در صورت استفاده از الفاظ رکیک، اتهام ، انصراف یا تهدید و یا هرگونه عملی که منجر به خدشه دار شدن نام و ماهیت مارکت متد و اعضای آن گردد عضویت آن شخص به حالت تعلیق درآمده و مجموعه تا زمان ارائه توضیحات و عذرخواهی کتبی از طرف ایشان امکان ارائه خدمات به این شخص را ندارد.

خریدار و شرکت کننده در دوره های مارکت متد متعهد میگردد در صورت رعایت نکردن قوانین گروه، از گروه ها اخراج و اجازه فعالیت در گروه های مارکت متد را ندارد.

عودت وجه و استرداد وجه بابت دوره های کوچینگ به هیچ وجه قابل انجام نیست و در صورت انصراف کاربر، مارکت متد هیچگونه مبلغی را مسترد نخواهد کرد.

این توافقنامه ممکن است در هر ساعتی تغییر کند. نسخه‌های جدید توافقنامه در همین صفحه درج خواهند شد بنابراین پیش از خرید هر محصولی، یا ثبت نام برای دوره ها یا کوچینگ مطالعه مجدد این صفحه الزامی است و واریز وجه از طرف کاربر یعنی تایید این قوانین.